groep4-neemt-de-boot-naar-ijsland.reismee.nl

Thuis!

Gisteren zijn we thuis gekomen en zoals jullie gemerkt hebben de laatste dagen niet geschreven, geen puf.Na Reykjavik hadden we weer een weinig enerverende zeedag gehad en de volgende dag waren we in Invergordon, boven in Schotland . We kwamen smorgens aan en kwamen nog vlak langs een paar booreilanden gevaren. Eric is met een bus naar Inverness geweest en heeft daar een stadswandeling gemaakt en Yvonne en Bert hebben Invergordon bekeken. Gea vond het allemaal prima en bleef aan boord. s Avonds zijn we een show van Cirque du soleil at sea geweest plus diner. Was leuk alhoewel we de andere show van hun die we vorig jaar hebben gezien mooier vonden. Dit was meer acrobatiek en dans. De volgende dag weer een zeedag . Deze werd benut met inpakken en zo want om 24.00 uur moest alle bagage op de gang staan.Eric heeft nog over het wandelparcours aan dek gelopen. En de volgende morgen konden we opstaan , eten en uitscbepen. Om 10.00 vertrokken we uit Hamburg en om 14.00 zaten we in Muntendam peentjes te zweten..... thuis!

We vonden het leuk dat julie meegereisd zijn en af en toe een berichtje achterlieten.