groep4-neemt-de-boot-naar-ijsland.reismee.nl

Isafjordur

In de morgen kwamen we aan in het fjord en Eric wilde weer graag gaan fietsen. Brr ons te koud, het was vanmorgen 3 graden. Hij moest al vroeg bij de tenderbootjes zijn en kon vlot instappen. Ondertussen ging de rest verder met ontbijten en haalden Yvonne en Bert ook een kaartje voor de tenderboot. Ze kunnen er pas om half 3 op.. het is een drukte van belang! We hebben de ochtend verder rustig doorgebracht angezien we toch geen kant op konden, beetje bootjes kijken,lezen, tv kijken, spelletjes doen. Om 2 uur gingen Bert en Yvonne naar het theater om zich daar in te laten checken wat even duurde,ze vertelden dat ze geroepen werden maar dat klopte niet helemaal. Ze zijn toen maar op eigen iniatief in de rij gaan staan. Bert en Yvonne in de boot en Eric kwam yoen net terug. Die arme ziel was warm van het fietsen achteraan in de koude rij terecht gekomen en heeft er vanaf dat punt 2 uur over gedaan in de hut bij Gea te komen. Ook nog onderweg een kop thee opgehaald! Hij was verkleumd dus onder de douche gestuurd! Bert en Yvonne hadden meer geluk die konden na bezichtiging van het stadje en het oudste huis van Ijsland gezien te hebben,1473 of zo zei Bert, direct op het bootje terecht!